torsdag 14 januari 2016

Tar Paus från denna Blogg...Befinner mig i Målarbubbla & CrazyLady äro ett framtidsfaktum...

de criticos


mmmm...min målarbubbla är
infakto
ogenomtränglig..ljudisolerad..orubbad..livsnödvändig
och
givetvis
helt underbar
där
befinner jag mig nu 
i bara det lyckoglimmranderus som kan drabba en som bara vill ha penslar i sin hand..
just nu
finner jag inte någon annan inspiro 
förutom 
det som fyller mitt hjärta 
..sådärav
kommer jag lägga in på min konstblogg med jämna mellanrum
här mer sällan
men till våren då båten bär mig ut till ön ..
kommer jag tillbaka

















































..så fantastiskt underbart
mitt fina skapande liv är
kanske tur 
att Holly finns
som tvingar ut mig ur min rosa lyckobubbla då och då
annars kan jag nu sluta som en
 eremitisk..egocentrisk kattlady som endast vill få svar från sig själv..
folk omkring tittar redan lite frågande på den förvirrade svartklädda kvinnan som har målarfläckar över hela ansiktet..håret på ända"turdetfinnsmössor"..glömsk...snurrig
 och spegel vad är det ..
hmm..någon mer mening med att få barn då
så berikad
säger som Ferdinand
-trivsbästhärdärjagfårsniffapåminapenslarilugnoro....
på återseende





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar