torsdag 19 maj 2016

Invigning med besked på Ön..& Mina pippigener mår som förtjänat idag

well


man mår som man förtjänar idag'
igår invigde E-tape sina ställen på ön
maten dignade ...dryckerna flödade och det rumlades runt lite överallt
som vanligt
kan jag ju inte göra något med måtta
 glupsk och  hänryckt springer kastar jag mig in i detta som kallas livet
hepp
kändes även som svunnen tid när jag och finafina Leif dansade runt igår
så mången Öfester vi haft
så roliga år vi lagt bakom oss
.....
kändes lite så därbitterljuvtmenändåsveddetisjälaskinnet
....
återigen
var tar tiden vägen
abstrakt....såinihelskotta abstrakt
men
jag umgås ju med likasinnade damer
glupska...intensiva ...kanskeiblandlitelätt gränslösa
men 
vi är ju pippilångstrump
allehopa
hopp









































































...när man jämnt flyger..
tänkertamigfasenintekrypa
är det enormt viktigt att få landa
landa gör jag i mitt vackra hem..tillika vid vattenbrynet
båda dessa som står och väntar på mig
rogivande..lite ekande tomt
men ändå
Halleluja













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar