tisdag 5 juli 2016

Let the music never stop...& lite för mycket vin åt kastman

yepp


dans hinns med
försöker masa mig iväg varje onsdag
drar med mig den ena motvilligare än den andra
tjatar ihjäl både kunder..vänner.
begriper inte hur de kan motstå 
detta fantastiska 
nåväl
jag älskar att dansa...musiken ligger i mina ådror och hjärtat är fyllt av musik
let the music never stop
nix
det kan jag skriva under på

en mix av dagar som gått
glimtar från min fina skapande butik
och
ibland...endast i bland blir det liiiite för mycket vin för Kastman

























































































men älskade intensiva skitunge
kan man älska mer
denna orubbliga..ovillkorliga kärlek man hyser till sina barn
och
nu är Sara invigd i detta fantastiska 
lilla Ragnar kom till världen för några dagar sen
kan inte vänta på att få pussa ihjäl honom och lära honom allt bus jag vet
kärlekens fina sköra linjer som binder samman detta som är
mitt
liv
nu
drar jag och Holly till Skåneland
...rida ..grilla en sväng till legoland och annat sådärorubbligtubermysigt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar